Volgers

05-08-2012

FF heel iets anders.

Onlangs ben ik verhuisd en kwam een hoop spullen tegen die ik niet gebruik waaronder heel veel kinderboeken.
Ik heb ze dan ook op marktplaats gezet.
Binnenkort ga ik mijn creakamer eens flink opruimen en dan komen er ponsen, blanco kaarten en weet ik nog veel wat erbij te staan.
Heb je nu al intresse om te gaan kijken wat ik allemaal verkoop kijk dan op http://verkopers.marktplaats.nl/5550774.
Ik hoop dat er wat voor je bij zit of voor iemand die je kent geef de link gerust door.
Zodra er meer hobby spullen opstaan dan geef ik wel een seintje dus hou me blog in de gaten of marktplaats


grtz Yvonne

1 opmerking:

  1. Hoi Yvonne, leuk dat je volger bent geworden op mijn blog. Dank je wel.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik hoop dat je heb genoten en ik zie je snel weer terug