Volgers

09-08-2012

Stempels aan het opbergen

Wat kan een mens een hoop stempels hebben.
Alle stempels zatten in een bak/mand, nou ja 1 mand dat zijn 3 mandjes.
Maar ik wist niet meer welke stempels ik had/heb.
Nu heb ik al een poosje geleden me voorgenomen om mijn stempels op te bergen en had dus al een lamineerapparaat in huis, nu nog een perforator met minimaal 4 gaatjes en mappen met 4 rngen.
Ik alles gehaald en druk aan het stempelen. Magnolia's in een aparte map net als de kerst stempels in een aparte map.
Na het op een blaadje te hebben gestempeld , dan door het lamineerapparaat, gaatjes erin dan in een map en de stempels opplakken.
Ideaal want nu heb je overzicht van je (un)mounted stempels en clear stempels.
De houten stempels kunnen er niet in helaas, maar dat zijn er niet zoveel.
Het is een klus maar je weet waar je het voor doet.
Als ik klaar ben zal ik er een foto van maken.
Goh wat ben ik weer georganiseerd bezig

1 opmerking:

  1. Hoi Yvonne, ik zie dat he op het Hobbyhome-hobbyartikelen-blog staat vermeld met je naam bij de challenge maar.......waar is je feestkaart???????? Moet je hem nog plaatsen, heb je de challenge niet goed begrepen???????We horen het wel van je.
    Lieve groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik hoop dat je heb genoten en ik zie je snel weer terug