Volgers

05-04-2013

te koop

De volgende dingen heb ik te koop staan omdat ik ze niet (meer) gebruik
Ik heb hier 26 aquamarkers ze zijn nog nooit gebruik en de winkelwaarde is € 40,-, ik zou er graag rond de € 25,- voor willen hebben (gereserveerd).
Ook heb ik hier een a4 magneetmap, deze mag ook weg voor om en nabij € 5,- (gereserveerd)
Het laatste wat ik hier heb zijn pastelkrijtjes ze zijn nog nooit gebruikt en de winkelwaarde is € 10,- deze gaan voor € 5,- weg.
Heb je intresse of wil je meer weten dan hoor ik het graag van je

grtz Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne, ik wel interesse voor de aqua markers maar bied er 17,50 voor. ik kan er helaas niet meer voor betalen
    Ik hoop dat je hier mee akkoord wil gaan.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik hoop dat je heb genoten en ik zie je snel weer terug