Volgers

09-04-2013

Maandelijkse rommelmarkt

Ja a.s. zaterdag heb ik weer een rommelmarkt.
Op deze markt verkoop ik echt van alles en de helft van de opbrengst gaat dan naar de OIG.
OIG-IHD staat voor Ontspanning Invalide Gehandicapten vervoer. Hier organiseren ze allerlei dingen waaronder het zwemmen met gehandicapte mensen/kinderen.
95% van deze mensen halen ook werkelijk hun diploma en dat is een volwaardig diploma. Het kost iets meer tijd voor dat ze een slag te pakken hebben en ze zijn soms sneller afgeleid maar ze halen het toch en niet alleen de A maar ook de B en sommige zijn voor hun C bezig.
Zelf zwem ik nu met kinderen die watervrij moeten/willen worden en die de eerste slagen leren voor dat ze naar het diepere bad kunnen om echt voor hun A te kunnen oefenen.
Het is super leuk maar heel erg intensief want er zijn kinderen die zo watervlug zijn dat je ze niet uit het oog mag verliezen.
Maar je krijgt er zoveel liefde voor terug al kan je soms wel wat behang gebruiken om ze er achter te plakken :)
Zaterdag ga ik dus weer voor hen op de rommelmarkt staan, zoals ik al zei verkoop ik dan alles van knipvellen tot aan stansjes, van kopjes tot puzzels. Veel van deze spullen zijn dingen die ik niet gebruik maar ook heb ik van verschillende mensen dingen gekregen zoals knipvellen, stickervellen maar ook dingen zoals borden en boeken.
Mochten jullie iets voor het goede doel over hebben dan hou ik me altijd aanbevolen, ben bereid om de verzendkosten te betalen maar omdat ik zelf maar een kleine beurs heb kan ik niet zoveel uitgeven. Woon je in de buurt kan ik het ook ophalen, heb geen auto dus moet alles op de fiets of met het openbaar vervoer doen.
Mag ik jullie alvast bedanken voor het lezen van dit stukje en voor de eventuele steun

grtz Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dit allemaal voor het goede doel doet. Ik wens je heel veel succes zaterdag
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig idee. Heel veel succes Zaterdag.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Yvonne.

    Fijn weekend,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik hoop dat je heb genoten en ik zie je snel weer terug