Volgers

07-07-2012

Eindelijk weer een kaartje

Na een poosje bezig te zijn geweest in mijn nieuwe woning heb ik eindelijk weer eens tijd om een kaartje te maken.
Dit kaartje heeft de volgende maten.
Groen = 28 cm bij 14 cm
Roze = 13,5 cm bij 13,5 cm
Wit = 13 cm bij 13 cm
De volgende kleuren borduurgaren heb ik gebruikt
Alle 3 zijn van Mettler
2504, 6133 en 2650
Het plaatje is van studio light en het borduurpatroon komt uit een kerstboekje van Cantecleer
De matrialen en idee komt bij MoedersHobbyPaleis vandaan.
Ik ben hier elke donderdag om een workshop te volgen
Ik heb hem met veel plezier gemaakt

11 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren combinatie heb je gemaakt.

    groetjes en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Yvonne,

    Eerst wil je heel veel geluk wensen in je nieuwe woning.
    En je kaart is heel mooi.

    Fijn weekend en groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanx Greet, het is erg wennen maar het begint al mijn eigen paleisje te worden.
      Er moet nog veel gedaan worden maar acht heb tijd zat :)

      Verwijderen
  3. Dank je wel voor je reactie op mijn blog.
    Ik hebn natuurlijk ook even bij jou gekeken en ook jij maak hele mooie verschillende kaarten. Zo doen we ideetjes bij elkaar op. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yvonne,

    Bedankt voor je reactie en leuk dat je me gaat volgen en dat we misschien inspiratie bij elkaar kunnen opdoen. Ik heb even wat bij jou rondgekeken, ziet er ook mooi uit. Je boek vind ik helemaal geweldig!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kaartje is dit geworden. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Yvonne,
    wat een mooie kaart heb je gemaakt, die borduursel is schitterend gedaan.
    er leuk dat je volger bent geworden van mijn blog.
    je maakt ook leuke kaarten. alleen het borduren van kaarten dat is iets wat ik niet doe, ik vind het wel heel mooi om er naar te kijken. blijf altijd iets kunstig vinden.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Yvonne
    Dank je wel dat je volger bent geworden bij mij. Hierbij wordt ik ook volger van jou. Ik heb eens rondgesnuffeld en je maakt heel leuke en mooie kaarten en creaties. Het boek wat je opgemaakt hebt vind ik ook heel mooi.
    Deze borduurkaart is heel mooi. Ik vind die kaarten altijd heel fijntjes.
    Succes in je nieuwe woning hoor!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi geborduurd zeg!
    Lief kaartje.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend borduurkaartje en zo gaaf de je volger bent geworden van mijn blog. Natuurlijk ga ik je nu ook volgen. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik hoop dat je heb genoten en ik zie je snel weer terug