Volgers

23-09-2011

Workshop kleuren met copic's

Dit zijn een van de eerste plaatjes die ik heb gekleurd met Copic Ciao




De wangen zijn gedaan met E 93 en
de randen van de wangen met E 00
Het gezichtje, lijfje en benen zijn gedaan met
E 00, E 51 en E 52
De haren met E 33, E 35 en E 37
Het broekje, slofjes en strikje met
V 91, V 93 en V 95



De wangen zijn gedaan met E 93
de randjes van de wangen met E 00
De sneeuwpop met C 0, C 1 en C2 verder
heb ik kleine stukjes niet gekleurd
De sjaal, muts en neus zijn gedaan met
R 24, R 27 en R 29



De haren zijn gedaan met
E 15, E 17 en E18


Het was erg leerzaam. Ik volg mijn workshops bij Moeders Hobbypaleis olv Melissa van Meliscards.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik hoop dat je heb genoten en ik zie je snel weer terug