Volgers

20-09-2011

Nieuwe kaarten die ik gemaakt heb

Ik heb de laatste tijd weer een paar kaarten gemaakt. 3 kerst kaarten en 1 pyramide.



Deze kaart is geborduurd met een patroon van Ann paper
Het plaatje komt uit het boekje Sarah Kay 3D+pyramids te verkrijgen bij de boekenvoordeel
De garen die gebruikt zijn van Gütermann SULKY nr 1035 en nr 1070 en van mettler nr 9931






Dit is een ornament prikpatroon die ik geborduurd heb.
Het plaatje komt uit het boekjeMireille 3D kerst
De bloem komt bij boekenvoordeel vandaan
De kleur garen die ik gebruikt heb zij Madeira nr 2022, Gütermann SULKY nr 1070 en nr 1035, Mettler nr 9931






Dit borduurpatroon is een deel van een patroon van Christa.
Het plaatje komt uit Mireille 3D kerst
De bloem komt bij de boekenvoordeel vandaan.
De kleur garen zijn AVEC goud en groen, Gütermann SULKY nr 103










Dit is een pyramide kaart, het plaatje komt uit Card Deco Pyramide nr 5 animals
De kleine dolfijntjes zijn geponst
Het witte achtergrond kaartje is bewerkt met Distress inkt







Een korte impressie en uitleg wat ik heb gebruikt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik hoop dat je heb genoten en ik zie je snel weer terug