Volgers

23-08-2013

bloglove in gaat van mijn blog.

Hoi dames (en heren)

Hier een korte mededeling :
Ik doe eigenlijk helemaal niets met bloglove in, dus heb besloten om me af te melden bij bloglove in.
Ik had hem erop gezet omdat er werd gezegd dat ik anders niemand meer kon lezen, maar mijn volgers kan ik wel degelijk volgen.
Heb jij je aangemeld alleen via bloglove in en je wilt me blog blijven volgen dan kan dit via google friends.

Je kan me sinds kort ook volgen via Facebook, ik ben alleen nog wel bezig om uit te vogelen hoe dit moet.
Weet nu wel hoe ik kan zien wat mensen hebben geschreven op hun eigen Facebook.

Ik hoop dat ik jullie voldoende heb geïnformeerd, mocht je vragen hebben dan kan je me mailen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik hoop dat je heb genoten en ik zie je snel weer terug