Volgers

01-04-2013

een heerlijke dag vandaag

Het was een lange tijd geleden dat ik creatief bezig ben geweest
Vanddag zijn we flink aan de slag gegaan.
Moeders Hobbypaleis was vandaag open en ze gaven hele leuke demostraties en workshops.
Ik had an de week al mijn moeder en mijn opgegeven voor beide workshops.
Ze waren suppppppper.
Ik was om kwart voor 1 in Santpoort.
Voor dat de 1e workshop begon ben ik eerst maar even de winkel in geweest.
Wat was het schandalig druk, maar ontzettend gezellig.
Er stonden 2 tenten voor de winkel en daar werden de workshops gehouden. BBrrrrrrr het was best fris af en toe, maar dat mag de pret niet drukken.
We kregen voor elke kaart 1 uur de ene was een 3d kaart en de andere was een kaart met pan pastel.
Het waren echt hele leuke kaarten om te zien en te maken.
Ook de demostratrises waren leuk om naar te kijken en om er informatie te krijgen.
Veel matriaal die ze gebruikte was ook te koop in de winkel en op een mal kreeg je ook nog eens 10% korting.
Iedere klant kreeg een prachtige goodybag mee naar huis.
Het was echt een super middag.
Ik wil graag een paar mensen bedanken.

Workshops : Marga van Angeren en Chantal Kok
Demonstraties : Marianne van der Wiel en Jannie van der Zwan

Verder gaan mijn dank en felicitaties uit naar Moeders Hobbypaleis :
Yvonne, Elbert en Melissa

Ik heb de kaarten nog niet op de foto gezet maar dat zal ik heel gauw doen

1 opmerking:

  1. Wat superleuk Yvonne dat jullie zo een leuke dag hebben gehad, top. Ik ben benieuwd naar de kaarten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik hoop dat je heb genoten en ik zie je snel weer terug