Volgers

29-10-2012

Een award gekregen

Ik kreeg deze fantastische award van Simone's nifelwurk.
Dank je wel voor deze leuke award.
Ik mag deze Award aan 5 Bloggers geven die minder dan 200 volgers hebben

Bij het krijgen en in ontvangst nemen van deze award zijn enkele regeltjes :

Bedank de persoon van wie je de award gekregen hebt en link naar haar blog.

Post de award op je blog in je sidebar.
Geef de award aan 5 bloggers die minder dan 200 volgers hebben.
Laat een reactie achter op hun blog om te laten weten dat je deze geweldige award gegeven hebt.

Voor mezelf wil ik ook nagaan welke Blog ik vaak bezoek en nog geen Award gekregen heeft.
De volgende Bloggers geef ik deze Award
Er zijn er nog wel een paar die ik deze Award wil geven maar ik mag er maar 5 weggeven en sommige hebben al een Award.
Dames jullie hebben een geweldige blog en ik bewonder jullie creaties, bedankt voor het mogen meegenieten van jullie kaarten

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel Yvonne voor je award, lief dat je hem mij onder andere gunt. Ik had er verleden week ook al een paar ontvangen en heb hem toen aan al mijn volgers in een bericht toebedeeld omdat ik niet kon kiezen want al mijn volgers zijn me even lief. Nogmaals heel veel dank en lief van je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award Yvonne
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik hoop dat je heb genoten en ik zie je snel weer terug