Volgers

12-10-2012

Druk bezig voor de rommelmarkt

Ja ik ga morgen een halve dag (van 9 tot half 1)op de rommelmarkt in de Dwarsligger in IJmuiden staan.
Ben druk met van alles te prijzen, klaar maken, draaien en uitzoeken.
Deze rommelmarkt is bij mijn om de hoek dus dat is wel lekker.
Ik doe een hoop spullen weg omdat ik het zelf niet gebruik. Zo zijn knipvellen €0,10 cent per stuk en 12 voor €1,00. Ook verkoop ik een hoop boeken van mijn hobbykaart en een aantal ponsen.
Verder zijn er ook ander soort spul wat ik verkoop van boeken tot aan een tafellamp.
De helft van de opbrengst gaat naar OIG IHD zwemmers/vrijwilligers. De vrijwilligers begeleiden kinderen/volwassenen met een lichamelijke/verstandelijke handicap.
Dus woon je in de buurt kom dan langs bij Buurtcentrum de Dwarsligger en help mijn een leuk bedrag op te halen voor dit goede doel. Het is een lokaal doel dus veel mensen van IJmuiden en omstreken kennen de naam OIG IHD wel
Zo nog ff boven de boel leeg trekken en nog een aantal stans pakketjes maken

1 opmerking:

  1. Helaas woon ik niet in de buurt Yvonne anders was ik wel even langsgekomen, wat leuk, ik hoop dat je heel veel verkoopt. Succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik hoop dat je heb genoten en ik zie je snel weer terug