Volgers

18-01-2012

Goeie mugguh


Zo nog even voor ik de deur uit ga 2 kaarten op mijn Blog zetten.

Als eerste maar eens een geborduurde kaart. Deze ben ik zo als vele kaarten begonnen bij Moeders Hobbypaleis (dit is de winkel en dit is de Blog)








Gebruikte spullen :

- Borduurpatroon uit Hobbydols nr 72
- Het plaatje is van Helene
- De garen van
* Mettler col. 9920
* Güterman col.1016
* Güterman col. 4042
- Kraaltjes zalm/roze

- Strassteentjes
- Bloemetjes

Formaten van deze kaart zijn :
13,5 bij 27 cm
13 bij 13 cm
12,5 bij 12,5 cm



De volgende kaart is weer een stempelkaart.

















Gebruikte spullen zijn :

- Magnolia stempel in gekleurd met
* E 93, E 00 (wangen)
* E50, E51 (de rest van de huid)
* R 37, R 39 en R 59 (hart, kleding en vlechtjes)
* E 15, E 17, E 18 (haar en schoenen)
- Diverse mallen : (nog even uitzoeken)
- Zijde bloemen (2 wit en 3 roze)
- Pons van Nellie snelle (blaadjes)
- Zilver hartje
- Lint voor strik
- Losse letter stempel (Liefs)

Papier formaat :
14 bij 28 cm (cardstock)
13,5 bij 13,5 cm (effen kaart)
13 bij 13 cm (design papier van magnolia)

Ik zal van de week ff kijken welke mallen ik heb gebruikt

3 opmerkingen:

  1. wat een schattige kaarten weer en ook heel mooi geborduurd groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je volger bent geworden . . ik hoop dat je regelmatig eens komt kijken. Heb ook even bij jou gekeken, maar jij maakt ook leuke kaarten en zo verschillend . . . mooi

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi meis
    wat heb je weer mooie kaartjes gemaakt erg mooi hoor
    ik ben bezig met een mooie vlop voor je aan het maken
    groet ria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik hoop dat je heb genoten en ik zie je snel weer terug